به کلینیک تخصصی ما خوش آمدید…

فیلر

فیلر یا ژل برای صورت

در این صفحه در مورد استفاده از فیلر یا ژل برای صورت و اهمیت آن در زیبایی خواهیم صحبت کرد. همچنین به بررسی خطوط صورت مانند خط اخم، خط خنده، گونه، لب، چانه، ضاحیه سازی، ژل به ابرو، زیر چشم و گودی چشم، خط پیشانی، شقیقه، خط خواب روی پیشانی، گردن و پشت دست خواهیم پرداخت. همچنین در مورد استفاده از کانولا، ریسک‌ها و روش‌های انجام آن نیز صحبت می‌کنیم. در ادامه به سوالات متداولی مانند آیا این روش درد دارد؟ مدت زمان اثر آن چقدر است؟ پاسخ خواهیم داد.

خطوط صورت

خطوط صورت یکی از عواملی هستند که با گذشت زمان و عوامل خارجی مانند پیری، تغییرات هورمونی و تماس مکرر با اشعه مضر آفتاب شروع به ظهور و تاثیر گذاری بر روی زیبایی صورت می‌کنند. درمان با فیلر یا ژل می‌تواند به صورت غیرجراحی در این خطوط تغییراتی ایجاد کند و ظاهر جوانی و تازگی را به صورت بازگرداند.

خط اخم و خط خنده

خط اخم و خط خنده دو خط عمده در صورت هستند که با گذشت زمان و تکرار انقباض عضلات صورت شروع به ظهور می‌کنند. استفاده از فیلر یا ژل در این خطوط می‌تواند باعث آرامش و آبرویی در صورت شود و روند پیری را کند کند.

گونه، لب و چانه

خطوط گونه، لب و چانه نیز به دلیل عوامل مختلف مانند کاهش تولید کلاژن و الاستین، کاهش چربی‌های تحت پوستی و ضربه‌های مکرر به صورت شکل می‌گیرند. استفاده از فیلر یا ژل در این مناطق می‌تواند حجم، تناسب و زیبایی صورت را بهبود بخشد.

زاویه سازی، ژل به ابرو، زیر چشم و گودی چشم

زاویه سازی، ژل به ابرو، زیر چشم و گودی چشم نیز از مناطقی هستند که استفاده از فیلر یا ژل در آن‌ها می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. ضاحیه سازی به معنای ایجاد حجم و فرم در مناطق خاص صورت است و می‌تواند به ترازمندی و زیبایی صورت کمک کند. همچنین استفاده از ژل در ابرو، زیر چشم و گودی چشم می‌تواند مشکلاتی مانند چروک‌ها، کاهش حجم و ظاهر خسته در این مناطق را بهبود بخشد.

خط پیشانی، شقیقه و خط خواب روی پیشانی

خط پیشانی، شقیقه و خط خواب روی پیشانی نیز از خطوطی هستند که در صورت ظاهر می‌شوند. استفاده از فیلر یا ژل می‌تواند در بهبود ظاهر این خطوط و حفظ شکل جوانی صورت تاثیرگذار باشد.

گردن و پشت دست

گردن و پشت دست نیز مناطقی هستند که ممکن است نیاز به احیای پوست و حجم داشته باشند. استفاده از فیلر یا ژل در این مناطق می‌تواند از کاهش شکل جوانی پوست جلوگیری کرده و ظاهر جوانانه‌تری به آن‌ها ببخشد.

استفاده از کانولا

یکی از روش‌های استفاده از فیلر یا ژل، استفاده از کانولا است. کانولا یک تکنیک تزریق فیلر یا ژل است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز و نازک انجام می‌شود. این روش به دقت و دقت بالا در ایجاد نتایج طبیعی و همچنین کاهش خطرات و عوارض ناخواسته مرتبط با تزریق فیلر یا ژل کمک می‌کند.

ریسک‌ها و روش‌ها

استفاده از فیلر یا ژل برای صورت همچنین ممکن است برخی ریسک‌ها و عوارض ناخواسته داشته باشد. برخی از ریسک‌های مربوطه شامل التهاب، عفونت، تورم، عدم تطابق با پوست، تغییر رنگ.

منبع

بیشتر بخوانید...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *